1-stronicowy proces zakupowy

Bardzo rzadko ktoś kwestionuje zasadność dzielenia procesu zakupowego w e-commerce na szereg kolejnych kroków (to nie jedyny rzadko kwestionowany schemat projektowy).

Tymczasem w tekście Are You Losing Visitors at the Worst Point? One Page Checkout Wins Again! na blogu FutureNow opisane zostały efekty zastosowania one page checkout:

The results were strong. ThePartyWorks realized a 28.9% improvement in funnel conversion rate from shopping cart to final confirmation of an order.

Jak widać, warto kwestionować i myśleć „out of the box”. Wersja kontrolna procesu finalizacji zamówienia składała się z dwóch stron formularza:

partyworks_krok1

Tymczasem wersja testowana przyniosła sporą rewolucję:

partyworks_test

Niemal 30% wzrostu w zatwierdzaniu zamówienia to w ecommerce spora różnica.

 

Przeczytaj poprzedni wpis:
Rozpoznawalność znaków jakości w e-commerce

Jakie znaki jakości są najlepiej rozpoznawane przez użytkowników?

Zamknij