Highrise – wzrost konwersji o 37% dzięki testom a/b

Na blogu 37signals ukazał się wpis opisujący wysiłki podniesienia konwersji w Highrise przy wykorzystaniu testów a/b.

Efektem działań był wzrost konwersji strony sprzedażowej o ponad 37%:

Over 42,000 visitors were presented either the original page or the long form page. The results were completely surprising. The long form page had a 37.5% increase in net signups compared to the original.

Wykorzystana technika to – jak ją nazwano – long sales later. Długa strona, perswazyjne teksty, referencje ze zdjęciami, itp. Styl znany w Polsce dzięki CNEB i późniejszym naśladowcom :). Jak widać jest także skuteczna przy sprzedaży biznesowej aplikacji stworzonej przez firmę, która na pewno chce być kojarzona z poważnym podejściem do tego, czym się zajmuje.

Nawiasem mówiąc: Highrise znów wygląda inaczej. I w tym cały sęk – optymalizacja konwersji jest ciągłym procesem, który właściwie może nie mieć końca.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Serwis firmy Cooper
Czy tradycyjne branże rozumieją znaczenie UX?

W serwisie firmy Cooper ukazał się interesujący artykuł Will Ford learn that software isnt manufactured?. Czyli w szybkim tłumaczeniu: czy Ford nauczy się,...

Zamknij