Rozpoznawalność znaków jakości w e-commerce

  • Interesujące badanie na temat rozpoznawalności przez użytkowników różnych znaków jakości: Which e-commerce trustmarks are most effective?.
  • Według badania zdecydowania rządzą PayPal, VeriSign i McAfee. Wyraźnie widać co jest naturalne że tylko część znaków jest warta uwagi w e-commerce. A większość to szum.
  • Od siebie dodam, że niestety badanie nie jest reprezentatywne dla naszego rynku. Zapewne w naszych warunkach również tylko kilku dostawców zwraca mocną uwagę użytkowników. Z tym, że są to inni dostawcy.
  • Jeszcze bardziej interesujące byłoby przetestowanie (np. w testach a/b) wpływu poszczególnych znaków na konwersję sklepu.
Przeczytaj poprzedni wpis:
Metody i źródła wiedzy o wizualizacji danych

Wizualizacja danych to zagadnienie o którym wspominamy dosyć rzadko, a przecież odgrywać może ogromnę rolę na styku UX i analizy...

Zamknij