Testy a/b w porównywarce cen Okazje.info – case study

Na co dzień wykonujemy dużo testów a/b. Serwis NowyMarketing.pl opublikował właśnie nasze case study wyjaśniające dlaczego stosujemy testy a/b, jak wdrożyliśmy je od strony technicznej (obecnie wykorzystujemy własne narzędzia) i podające kilka przykładów przeprowadzonych testów.

Fragment tekstu na zachętę:

W porównywarce cen Okazje.info stosujemy testy a/b, jako podstawowe narzędzie do oceny skuteczności projektów i wspierające nas w podejmowaniu decyzji. Realizowaliśmy testy, w których wziął udział nawet milion użytkowników, a kilkukrotnie wzrost konwersji przekroczył 10%.

Cały case znajdziesz w tekście na Nowym Marketingu.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Czym jest dla mnie user experience?

Czym właściwie jest to całe UX? To jest „robienie makiet”, prawda? Czy także miewasz problemy przy próbie wyjaśnienia czym się...

Zamknij