Temat: Optymalizacja konwersji

Pod pojęciem optymalizacji konwersji (CRO) rozumiem działania zajmujące się analiza i poprawą kluczowych metryk biznesowych serwisów i aplikacji. Może to być faktycznie współczynnik konwersji, ale również przychód na użytkownika, ROI (zwrot z inwestycji) lub inna kluczowa miara.

Testy a/b w porównywarce cen Okazje.info – case study

Na co dzień wykonujemy wiele testów a/b. W serwisie NowyMarketing.pl ukazało się case study pokazujące w jaki sposób podchodzimy do procesu testowania. Materiał opisuje także wdrożenie testów a/b od strony technologicznej oraz pokazuje kilka przykładowych case’ów z wykonanych przez nas testów.

Czytaj dalej

Test A/B – lista vs kafle

Wielu projektantów intuicyjnie wskaże układ kaflowy, jako bardziej atrakcyjny dla ecommerce’u. Jeden z testów a/b potwierdza, że nie zawsze bardziej atrakcyjny wizualnie układ musi wygrywać pod względem osiąganej konwersji.

Czytaj dalej

1-stronicowy proces zakupowy

Czy proces składania zamówienia oparty o jedną stronę może zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej

Highrise – wzrost konwersji o 37% dzięki testom a/b

W jaki sposób test a/b przeprowadzony przez firmę 37signals w Highrise zapewnił wzrost konwersji o 37%?

Czytaj dalej