Temat: Testy a/b

Testy a/b to jedna z kluczowych narzędzi przy optymalizacji konwersji. Dzięki wykonywaniu testów a/b jesteśmy w stanie sprawdzić skuteczność danego rozwiązania na wybranej grupie użytkowników oraz policzyć istotność statystyczną zmiany.

Testy a/b w porównywarce cen Okazje.info – case study

Na co dzień wykonujemy wiele testów a/b. W serwisie NowyMarketing.pl ukazało się case study pokazujące w jaki sposób podchodzimy do procesu testowania. Materiał opisuje także wdrożenie testów a/b od strony technologicznej oraz pokazuje kilka przykładowych case’ów z wykonanych przez nas testów.

Czytaj dalej

Wiara, pokora i testy A/B

W wywiadzie na Nowym Marketingu Paweł Wojciechowski z Weltbild Polska tak opowiada na pytanie o najważniejsze elementy w marketingu internetowym.

Czytaj dalej

Test A/B – lista vs kafle

Wielu projektantów intuicyjnie wskaże układ kaflowy, jako bardziej atrakcyjny dla ecommerce’u. Jeden z testów a/b potwierdza, że nie zawsze bardziej atrakcyjny wizualnie układ musi wygrywać pod względem osiąganej konwersji.

Czytaj dalej

1-stronicowy proces zakupowy

Czy proces składania zamówienia oparty o jedną stronę może zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej